Fortress Forever

Go Back   Fortress Forever > Search Forums

Showing results 1 to 24 of 24
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: Ender
Forum: General Discussion 07-07-2009, 10:35 PM
Replies: 44
Views: 6,252
Posted By Ender
I.

I.
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 06-02-2009, 08:10 PM
Replies: 59
Views: 6,953
Posted By Ender
I figure I should write more because we've played...

I figure I should write more because we've played TFC/FF together forever. Like I said to Illo, I expect to receive a steam IM or something like the following, "SHuT UP CLOUD! I'm sorry I didn't...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 06-02-2009, 08:06 PM
Replies: 8
Views: 1,935
Posted By Ender
gg lat <3. (omg it's cloud btw).

gg lat <3. (omg it's cloud btw).
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 06-02-2009, 08:04 PM
Replies: 21
Views: 3,746
Posted By Ender
ggs illo. It's the end of an era I suppose. I...

ggs illo. It's the end of an era I suppose. I fully expect to receive some form of communication in the future along the lines of, "Hey Cloud, this is illo. gr is getting back together. TR and I...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 06-02-2009, 07:59 PM
Replies: 59
Views: 6,953
Posted By Ender
gg tr <3

gg tr <3
Forum: Lua 02-03-2009, 05:07 PM
Replies: 14
Views: 4,998
Posted By Ender
In the base_teamplay.lua, where the base_flag is...

In the base_teamplay.lua, where the base_flag is defined, it seems to have a check for the status of the flag pertaining (i.e., if it's 'home', picked up, or dropped):
...
Forum: Mapping 01-28-2009, 10:00 PM
Replies: 4
Views: 1,741
Posted By Ender
I got the flag to successfully fall by parenting...

I got the flag to successfully fall by parenting it to a func_physbox as per R00Ki3's suggestions, which actually works pretty nicely, however there are some complications when the flag respawns,...
Forum: Mapping 01-27-2009, 03:15 AM
Replies: 4
Views: 1,741
Posted By Ender
Thanks for the reply guys. I'll be sure to check...

Thanks for the reply guys. I'll be sure to check those suggestions out. I'm not very handy with Lua yet, but to be honest, I haven't taken much of a look at it yet either. As always, any more help...
Forum: Mapping 01-26-2009, 06:57 PM
Replies: 4
Views: 1,741
Posted By Ender
Flag with Physics

Hi,
Is there a way to apply physics properties to the flag without someone touching it first? What I mean is this: When you place the flag entity in a map off the ground, it will float until...
Forum: Chat 08-08-2008, 04:03 AM
Replies: 102
Views: 7,677
Posted By Ender
LOL.

LOL.
Forum: General Discussion 07-25-2008, 08:11 PM
Replies: 30
Views: 5,037
Posted By Ender
Well done!

Well done!
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 07-04-2008, 03:31 AM
Replies: 43
Views: 5,721
Posted By Ender
gr is the worst name ever. to tr: my lazy...

gr is the worst name ever.

to tr: my lazy ass will be back once softball season ends and/or if we can get matches scheduled for a different night than weds (see snafu).

to everyone else: this...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 05-08-2008, 11:34 PM
Replies: 14
Views: 2,625
Posted By Ender
Lol, wtf even happened? gg orbital, I always had...

Lol, wtf even happened? gg orbital, I always had a lot of fun playing for you :(
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-24-2008, 09:19 PM
Replies: 39
(League Prediction) week # 8 pwnage
Views: 4,446
Posted By Ender
Great game e0, very fun and very clean. Also,...

Great game e0, very fun and very clean. Also, great sportsmanship. :D
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-21-2008, 01:28 AM
Replies: 28
Views: 3,921
Posted By Ender
Lol! Well, I don't know if this was exactly a...

Lol! Well, I don't know if this was exactly a fair week for predictions. Ok, so KBN beat Goodfellas, not the biggest upset in history, but I am a little surprised (wish I could have seen it,...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-18-2008, 12:40 AM
Replies: 37
Views: 4,260
Posted By Ender
Wheaties, to be honest...

Wheaties, to be honest...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-17-2008, 06:34 AM
Replies: 23
Views: 4,667
Posted By Ender
I agree that it is unclear, I read it a few times...

I agree that it is unclear, I read it a few times over to understand it. Better pictures that are more properly labeled would definitely help. Again, it didn't have much of an impact on us today,...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-17-2008, 03:38 AM
Replies: 23
Views: 4,667
Posted By Ender
The Yard D rules for congestus as per the ugc FF...

The Yard D rules for congestus as per the ugc FF home page.
ďAny defensive configuration in the yard may extend to the threshold of their battlements. In other words, just before their battlements...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-17-2008, 03:25 AM
Replies: 23
Views: 4,667
Posted By Ender
Not that it was a huge deal, but there were a...

Not that it was a huge deal, but there were a couple of times where the jump pad was close enough to the cap point where I would cap the flag and upon doing so I would be bounced back into our flag...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-16-2008, 10:52 PM
Replies: 28
Views: 3,921
Posted By Ender
Yeah, that would really be a shame. I like...

Yeah, that would really be a shame. I like playing 5v a lot, but I don't think it's really the ideal number for a FF match. 7v seems like a better fit for the gameplay, the only problem is that it...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-16-2008, 05:49 PM
Replies: 28
Views: 3,921
Posted By Ender
That was actually my first question too lol. ...

That was actually my first question too lol.

<3 illo.

On an unrelated note: is there anything in FF that is similar to the blargalyzer (or w/e that thing was) in TFC that takes the logs and...
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-16-2008, 12:21 AM
Replies: 28
Views: 3,921
Posted By Ender
It is indeed from Ender's Game. I kill buggers...

It is indeed from Ender's Game. I kill buggers every day. Nice to meet you too btw, lol.
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-15-2008, 01:57 AM
Replies: 28
Views: 3,921
Posted By Ender
Dr. Satan: No, I was never muerta, basically just...

Dr. Satan: No, I was never muerta, basically just those names I mentioned.
Infy: ty :D
Forum: Communities, Leagues, Clans and Guilds 04-14-2008, 09:31 PM
Replies: 28
Views: 3,921
Posted By Ender
Predictions: STA Week 1 - ff_aardvark

Well, I noticed that STA is holding its first match this week (Thursday, April 17th at 9:30 EST) and that no one has done predictions for them yet, so I thought I would. For those wondering, I'm...
Showing results 1 to 24 of 24

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 06:01 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.