Fortress Forever

Go Back   Fortress Forever > Search Forums

Showing results 1 to 15 of 15
Search took 0.16 seconds.
Search: Posts Made By: o_reaver
Forum: General Discussion 11-27-2006, 02:03 PM
Replies: 43
Views: 2,265
Posted By o_reaver
Best animated gif EVER. Agreed. :D

Best animated gif EVER.
Agreed. :D
Forum: Chat 10-21-2006, 10:34 AM
Replies: 21
Views: 1,388
Posted By o_reaver
(anyone gets the reference they win a million...

(anyone gets the reference they win a million dollars).
Maggy from Extras? :D
Forum: General Discussion 08-04-2006, 07:47 PM
Replies: 304
Views: 58,085
Posted By o_reaver
Surely it's not?.. TFC is still quite active,...

Surely it's not?.. TFC is still quite active, CTFCL public server + several non-clanned public servers, and a lot more than 16 clans playing in leagues.
CTFCL SERVER 4EVAR LOL!!!
Forum: General Discussion 08-04-2006, 07:44 PM
Replies: 322
Views: 21,672
Posted By o_reaver
I use a sidewinder steering wheel and pedals for...

I use a sidewinder steering wheel and pedals for movement and a light gun for aiming... then microsoft voice recognition for everything else.
Forum: Maps 07-25-2006, 10:55 AM
Replies: 363
Views: 25,255
Posted By o_reaver
I want to make the bridge stylish but i cant...

I want to make the bridge stylish but i cant think how.
Inset a TFC walk-of-fame... pavement tiles with all the names and (fake) handprints of er... 'famous' TFC people. ;)
Maybe not more stylish,...
Forum: Chat 07-25-2006, 08:57 AM
Replies: 42
Views: 1,684
Posted By o_reaver
Meh, I'll just turn off all the fancy crap. ...

Meh, I'll just turn off all the fancy crap.
CS:S runs ok with the settings I'm using... but with all the action/spam in TF, I'm not so sure. :/

Anyway, I don't upgrade for games, I upgrade when...
Forum: Mapping 07-25-2006, 08:48 AM
Replies: 106
Views: 5,257
Posted By o_reaver
Spending days working on a map, then reaching...

Spending days working on a map, then reaching that point where you realise it's just not working... which is about 99% of anything I've ever done in wc/hammer.
But at least I know when to quit,...
Forum: General Discussion 07-23-2006, 08:41 PM
Replies: 5
Views: 988
Posted By o_reaver
Meh, wouldn't worry about it tbh... if the...

Meh, wouldn't worry about it tbh... if the geometry screws with sliding, I'm sure they can just slap a func_wall or something on it.
Forum: General Discussion 07-19-2006, 03:31 PM
Replies: 270
Views: 8,251
Posted By o_reaver
Pfff... I've seen enough already.

Pfff... I've seen enough already.
Forum: General Discussion 07-17-2006, 10:18 PM
Replies: 214
Views: 6,552
Posted By o_reaver
ECTFC players should certainly be invited in the...

ECTFC players should certainly be invited in the early stages *cough*
Forum: General Discussion 04-28-2006, 06:42 PM
Replies: 19
Views: 1,548
Posted By o_reaver
wtf is this thread about again? I like TFC...

wtf is this thread about again?
I like TFC wooooo
Forum: General Discussion 12-14-2005, 07:07 PM
Replies: 60
Views: 4,137
Posted By o_reaver
You should get Rome* to do it... he's got a cool...

You should get Rome* to do it... he's got a cool voice.
(*The guy who did the shoutcast for the ECTFC thinger.)

You could have a different .wav for every cap...
"Team-red lands the first cap of...
Forum: General Discussion 06-08-2005, 06:29 PM
Replies: 13
Views: 1,564
Posted By o_reaver
Ah good, they've kept the old player models (well...

Ah good, they've kept the old player models (well not too far off anyway).
I like the way the scout is actually holding the flag, as opposed to what we're already used to... ie. the flag is impailed...
Forum: General Discussion 05-11-2005, 08:15 PM
Replies: 28
Views: 3,062
Posted By o_reaver
Nice conc! Someone should make a single AVI of...

Nice conc!
Someone should make a single AVI of the greatest moments of TFC ... grabs like that are so easily missed when there are so many AVI's around.
Compile all the very uber moves into a...
Forum: General Discussion 04-15-2005, 10:04 AM
Replies: 304
Views: 58,085
Posted By o_reaver
great fun thoses servers, nice people, met a few...

great fun thoses servers, nice people, met a few regulars, creed, thewarden, thedr00g, pingchowchi, skorp, co33ie, infy, okenora (who was just startin out, but learnin fast :E). it was at some point...
Showing results 1 to 15 of 15

 
Forum Jump

All times are GMT. The time now is 01:55 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.