Fortress Forever

Fortress Forever (https://forums.fortress-forever.com/index.php)
-   Chat (https://forums.fortress-forever.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   Happy B-Day Thread (https://forums.fortress-forever.com/showthread.php?t=4298)

Credge 02-10-2008 06:15 PM

*Waits for someone to confuse decade with century*

Happy Birthday Iggy!

Nuk3m 02-10-2008 08:51 PM

HAPPY BIRTHDAY YOU SEXY MAN YOU!
/me dances

Demasu 02-10-2008 09:01 PM

Yay Iggy! Only 22 years older than me. Mine's today too but it hates me and won't show it.

Innoc 02-10-2008 09:04 PM

Quote:

Originally Posted by Iggy
Thanks guys!
I went out last night, and celebrated 2 decades of LEGAL drinking. ;)

Happy Birthday. Apparently I'm 25 days older than you. 67 was a good year.

-=bingo-bango=- 02-11-2008 03:08 AM

happy day late birthday

4est 02-11-2008 05:02 AM

Next year Iggy will celebrate with a new body piercing -







A titanium hip.



OH, and happy b-day to Demasu too!

Paft 02-11-2008 05:35 AM

Happy 41st Iggy.

And a Happy Birthday to you too Demasu.

פֿяαιп βαмαgεפ 02-11-2008 02:58 PM

HOOKERS!

Demasu 02-11-2008 08:44 PM

Oh god. Parents invited the gf over for dinner. That sucked. Getting up at 6 sucked too. But oh well. Maybe I'll feel old when I'm Iggy's age :P

<3 Iggy

Ihmhi 02-11-2008 09:31 PM

Quote:

Originally Posted by 4est
Next year Iggy will celebrate with a new body piercing -







A titanium hip.



OH, and happy b-day to Demasu too!

Ba ha ha ha ha ha ha ha

Quote:

Originally Posted by Iggy
Thanks guys!
I went out last night, and celebrated 2 decades of LEGAL drinking. ;)

And another 10 or so of illegal drinking. Congrats man! :lol:

Iggy 02-11-2008 11:14 PM

Actually, you're not far wrong there. I started when I was 13. :-P

Thank you all! (and I did LOL at the Titanium hip, remark, BTW!)

Hawk Eye 02-11-2008 11:51 PM

Wait. Iggy is 221?

GhostBuster 02-12-2008 12:05 AM

Happy birthday man! we must go to germany one of these days :lol:

Iggy 02-12-2008 02:33 AM

^^^ No shit! I swear you sound like my Brother-In-Law. I'm curious what you look like, IRL! If you look like him, too....Ahmahgonnashit!
:lol:

Adamido 02-22-2008 12:25 PM

Happy birthday
 
Desyphur!!!!!
http://www.carm3d.net/MySpace/BirthdayCat.JPG

Iggy 02-22-2008 01:02 PM

Happy Birthday Dude!!!

Desyphur 02-22-2008 05:12 PM

Thanks guys! :D

Everything 02-22-2008 05:16 PM

You're doing it wrong.

"OM NOM NOM NOM" not "NOM NOM NOM"

Circuitous 02-22-2008 06:00 PM

He didn't make that pic and I swear to God it doesn't fucking matter.

Desyphur 02-22-2008 06:32 PM

Hahaha. It really doesn't :P

Paft 02-22-2008 06:45 PM

http://img295.imageshack.us/img295/6...thday28pn9.jpg

Desyphur 02-22-2008 07:09 PM

O.O

Circuitous 02-22-2008 08:08 PM

Damn that's way better than a disruptive cat.

KubeDawg 02-22-2008 10:04 PM

This thread just got 100 times better! Happy bday!

Iggy 02-22-2008 11:53 PM

Don't let Mervie see that......we'll all be in trouble!

Everything 02-23-2008 02:53 AM

OOOOH MERV WE HAVE A PRESENT FOR YA

פֿяαιп βαмαgεפ 02-23-2008 10:52 PM

LOL! I used the very same picture a few months ago when it was my bosses birthday.

...

Damn, I just found out why I got fierd...

Adamido 02-24-2008 09:00 AM

OH GOD Paft when I open next Happy Birthday thread Im gonna use that pic O.O

Dr.Satan 04-10-2008 05:01 PM

Happy B-Day Geo!
 
http://i28.photobucket.com/albums/c2...birthday-l.jpg

GeoKill-----> 04-10-2008 09:20 PM

Happy B-Day .50bmg
 
Have a good one man :D

uBeR 04-10-2008 09:38 PM

Who?

GeoKill-----> 04-10-2008 09:55 PM

50bmg, the nicest FF player around

פֿяαιп βαмαgεפ 04-10-2008 10:33 PM

I concur!

Happy Bleatn' Brithday!

Circuitous 04-11-2008 04:58 AM

Happy Birthday, only-member-of-e0-I-can-still-tolerate-except-for-GeoKill!

Ihmhi 04-11-2008 05:06 AM

You can tolerate Geokill----->? Circ, your standards have been slipping lately... :lol:

Happy Birfday.

GeoKill-----> 04-11-2008 05:48 AM

Oh what? Everyone loves me except for Gambit :D

.50bmg 04-11-2008 05:49 AM

Homey <3 Rox Thx guys :D

Ihmhi 04-11-2008 08:37 AM

Quote:

Originally Posted by GeoKill----->
Oh what? Everyone loves me except for Gambit :D

That's because GambiT has common sense and 20/20 vision. :lol:

maximi 04-11-2008 09:39 AM

gratz

Adamido 04-11-2008 01:39 PM

Happy fukken birthday :P.


All times are GMT. The time now is 05:51 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2021, vBulletin Solutions, Inc.