Fortress Forever

Fortress Forever (https://forums.fortress-forever.com/index.php)
-   Other Games (https://forums.fortress-forever.com/forumdisplay.php?f=48)
-   -   L4D Thread (https://forums.fortress-forever.com/showthread.php?t=18211)

greenday5494 11-09-2008 06:24 PM

right now preorders only, but, on tuesday, it goes live fo everyone

Everything 11-09-2008 06:29 PM

Oh, okay.

Skanky Butterpuss 11-09-2008 09:37 PM

Quote:

Originally Posted by GeoKill----->

that shit was so fun. gotta do it again soon, except this time without greenmushy killing me with molotovs at the hardest part in the game :lol:

trepid_jon 11-09-2008 10:00 PM

And this time without someone named slimbo filling in for you most of the time, ass.

Speakin of screenshots...


Sh4x 11-09-2008 10:08 PM

Heh, it's gonna be cool to try this game out on tuesday. My PC barely got the minimum specs so I didn't buy yet cause I have no idea if it's going to be enjoyable or not with what I have.

greenday5494 11-10-2008 12:03 AM

the UI has been redesigned, oh, and, there is a way to play versus mode
sv_cheats 1 (must be single player, or, a local server with friends)
ent_fire !self setteam 3
this makes you join the infected team
then, you will be in the spawn mode of a hunter by default. the bots do not leave their safehouse, so type in sb_all_bots_team 1 and director_force_versus_start
then, ghost, ghost boomer, ghost smoker, there is no ghost tank. if you dont feel like playing with the ghost, use z_spawn whatever boss you want
its pretty unfinished, you will not repsawn on your own, you need the console, and the map is not designed for versus, so no climbing pipes or anything yet, you can noclip on top of it though.

its hella fun being infected

Skanky Butterpuss 11-10-2008 02:16 AM

Quote:

Originally Posted by trepid_jon
And this time without someone named slimbo filling in for you most of the time, ass.

hey, hey... shut it up, you. IM SORRY I CARE ABOUT FF. NEXT TIME I WILL BE A LAZY NOTHING LIKE YOU :cry:

Hirohito 11-10-2008 02:33 AM

Server owners better not fuck this game up like they did with TF2. I don't want to see any bullshit mods, like a RPG system, limited lives, X-TREME BOSS RUSH or other game-ruining garbage. It's hard as fuck to find a vanilla TF2 server that doesn't play 2fort or the payload maps 24/7, and I hope this doesn't happen to L4D.

Sh4x 11-10-2008 02:43 AM

You know it will... it always does.

Hirohito 11-10-2008 02:59 AM

Quote:

Originally Posted by Sh4x
You know it will... it always does.

That's why I'm getting it on Christmas and will enjoy every moment before shit custom maps like "l4d_orange_x3", "l4d_dawn_of_the_dead_B5", "l4d_boxland_B7" flood servers and awful server-side mods appear.

greenday5494 11-10-2008 03:23 AM

im not sure how the matchmaking will work for custom maps...

-=bingo-bango=- 11-10-2008 11:28 PM

anyone have the 360 demo yet?
I have a bet running with a friend that the online is in it and i want to be sure it is

greenday5494 11-11-2008 12:22 AM

it does have online in it

Hirohito 11-11-2008 02:57 AM

Hah, look what I found on Facepunch:

Quote:

Honestly, I have the most odd feeling that some douchebag is going to create and rpg mod for L4D, and completely screw up the whole concept of Zombie Survival? It's bound to happen, we all know it. So prepare. Cock and lock your guns my fellow facepunchers, and prepare... For doomsday!

ensiform 11-11-2008 06:18 AM

What's the point of using film grain? It looks like shit... >.<

Credge 11-11-2008 06:22 AM

To make it look like an old horror movie.

GeoKill-----> 11-11-2008 06:32 AM

You can disable it no?

ensiform 11-11-2008 06:39 AM

It's off by default or really really low. And tbh i think its a waste of FPS. Don't really see much of a resemblance in the grain shown above either.

Skanky Butterpuss 11-11-2008 06:41 AM

so the point of bitching about it was...?

tbh if its not on by default theres no reason to complain about it tbh

tbh.

;)

Credge 11-11-2008 09:21 PM

Just played a quick single player game on the hardest difficulty. Zombies seem a bit easy to kill, although mistakes often mean you'll be killing fifty of them. Breezed through the first level, including the car bit. I seemed to trip every little trap the game had as well :P.

I can't seem to put my finger on it... but there's something about the game... I think that something is fun.

3 great coop games in about 3 weeks. Wow. Absolutely amazing PC gaming year for me.


All times are GMT. The time now is 01:03 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.8.7
Copyright ©2000 - 2020, vBulletin Solutions, Inc.