PDA

View Full Version : (League Prediction) ff_openfire


!nF3D4L
03-07-2008, 01:08 AM
here we go with week 2 preseason action hopefully this weeks will be more up to par for you guys

[sYn] (0-0) vs. [AE] (0-0)
after steam rolling snafu expect sYn to continue their winning streak as they take on AE but don't expect AE to allow sYn to roll right over em.
150-120 sYn

fx . (0-0) vs. ( Goodfellas . ) (0-0)
the battle of probally the two best teams in UGC as TDA looks to have left look for this match to be a good one and watch it if your not on a team and have a free night.
140-120 Goodfellas (sorry i missed this)
[SNAFU] (0-0) vs. shit| (0-0)
After a huge loss against sYn expect them to try and pick it up against shit| as they try and pick up a preseason win, expect shit| to be the winners of this match
140-130 shit|

. o ` (0-0) vs. :e0: (0-0)
.o` will pick up their first win of the preseason against a good e0 team,
150-130 .o`

Gator-
03-07-2008, 01:12 AM
fx . (0-0) vs. ( Goodfellas . ) (0-0)
the battle of probally the two best teams in UGC as TDA looks to have left look for this match to be a good one and watch it if your not on a team and have a free night.


you didn't quite predict for fx/goodfellas?

VinnytheBoss
03-07-2008, 01:13 AM
you didnt say who was gonna win goodfellas vs fx...so i will

fellas win becuase gator and vinny are unstoppable on openfire

!nF3D4L
03-07-2008, 01:17 AM
fixed it

Gator-
03-07-2008, 01:20 AM
openfire is a HIGH capping map, expect all those teams to get a lot more caps

expyre-
03-07-2008, 02:22 AM
Can the preds be any more vague?

I'd suggest researching every team - each and every member's history. Then you'll be able to pred ... just kidding.. vague preds roxxors my coxxor

Dr.Satan
03-07-2008, 03:09 PM
they will get more descriptive as things start moving along too I'm sure.

Gator-
03-07-2008, 06:26 PM
They're vague because leagues have just started, skill is rising, etc.

squeek.
03-07-2008, 06:56 PM
Haha, infidel can't quite seem to get the scores right. I'd expect them to be a lot higher than predicted this time.

Vicious
03-07-2008, 06:59 PM
Give him a break y'all. This is new to him. Give him some time and I promise you'll start seeing things alot closer.

EquilibriuM
03-07-2008, 08:36 PM
Hes just stuck on tfc score mode thats all, he will come around.
Besides you all getting worked up over pre-season. Now do something usefull take a a shit wipe it with your hand save a tree. :D

KubeDawg
03-08-2008, 07:55 AM
ofire should be interesting for us. At first, communication wasn't there, and now it is. I just hope it stays there before and during the match. I absolutely love our defense. And being a long time defensive player, I'm happy to be our offensive coordinator. Things are going fantastic in [sYn] right now.

4est
03-13-2008, 02:59 AM
GG sYN, that was a blast.

Agent Buckshot Moose
03-13-2008, 03:09 AM
:e0: had an intense game against orbital. Lost the first round 50-100 and then we locked it down and won the second round by a hair. In the end we still lost, but it was definitely a good game.

Dr.Satan
03-13-2008, 03:32 AM
all matches have been reported!

Check out the UGC site for the results:

http://www.ugcleague.com//results_ff5.cfm?varweek=2&varseason=1

Agent Buckshot Moose
03-13-2008, 03:50 AM
Lol I was hoping for a slightly more epic write-up on our match. I do wonder where the pandas came from though. Hahaha.

Dr.Satan
03-13-2008, 07:44 AM
Notice thought that infy wasn't really too far off on the scores!

Vicious
03-14-2008, 03:59 PM
GG AE! Really caught me off guard!